خبر

ساخت وبلاگ

امکانات وب

معاون فنی گمرک ایران سومین محموله واکسن اسپوتنیک وارد شده از روسیه در حداقل زمان ممکن از گمرک ترخیص و به مسئولان وزارت بهداشت تحویل شد.

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهرداد جمال اورنقی اعلام کرد که امروز (پنج شنبه) ساعت حدود ۱۷:۳۰ محموله دیگری از واکسن کرونا از روسیه به فرودگاه امام خمینی (ره) وارد شد که شامل ۲۰۰ هزار دوز واکسن اسپوتنیک بود.

وی گفت: به روال محموله‌های قبلی این محموله واکسن نیز با حضور مسئولان گمرک، پای پرواز مورد بررسی و باحداقل تشریفات گمرکی ترخیص و تحویل مسئولان وزارت بهداشت شد.

به گفته این مقام مسئول در گمرک ایران این سومین محموله واکسن وارداتی از روسیه است که به همراه محموله واکسن چینی در مجموع تا کنون چهار محموله واکسن وارد و ترخیص شده است.

گفتنی است که پیش از این دو محموله واکسن کرونا از روسیه وارد کشور شده بود که اولین محموله ۱۶ بهمن ماه به فرودگاه امام خمینی (ره) رسید و حاوی چهار پالت واکسن اسپوتنیک روسی به وزن حدود ۶۴۰ کیلوگرم و ساخت کشور روسیه بود.

دومین محموله نیز ۲۵ بهمن ماه، وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد که این محموله ۳۲۴۲ کیلویی نیز واکسن اسپوتنیک ساخت کشور روسیه بود.

همچنین در دهم اسفندماه محموله واکسن کرونا ساخت کشور چین شامل ۲۵۰ هزار دوز وارد شده بود.
 
 
خبر...
ما را در سایت خبر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آخرین خبر بازدید : 402 تاريخ : جمعه 15 اسفند 1399 ساعت: 3:22

بازیگر فیلم «گیج گاه» گفت: بالاخره هر آدمی دخل و خرج دارد، یک بازیگر هم هزینه هایی دارد که باید مثل سایر مردم از محلی تامین شود، من خودم هم می دانم شاید گاهی در آثار شاخصی بازی نکرده ام اما بالاخره باید خرج زن و بچه ام را بدهم.

 بخاطر خرج زن و بچه‌ام نقش‌های معمولی را بازی کردم!

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، نادر سلیمانی پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «گیج گاه» گفت: به شخصه حضور در این فیلم را بی نهایت دوست داشتم، صادقانه در ابتدا فکر نمی‌کردم این فیلم تا این حد خوش ساخت شود اما بعد از اینکه اثر را در جشنواره فیلم فجر دیدم متوجه شدم که به واقع جای چنین اثری در سینمای ایران خالی بوده است.

وی در همین راستا ادامه داد: فیلم را دوست داشتم به همین خاطر در آن حضور پیدا کردم، برای من کوتاهی و بلندی نقش مهم نیست زیرا اهل متر کردن دیالوگ و نقش نیستم، وقتی در اثری حاضر می شوم تمام خودم را می گذارم و در این فیلم هم با انرژی کامل حاضر شدم.

بازیگر فیلم سینمایی «گیج گاه» در همین رابطه اضافه کرد: البته فیلم می توانست کاملتر باشد و تا آنجا که متوجه شدم پیش از حضور در جشنواره بخش هایی از اثر حذف شده بود، به شخصه امیدوارم همیشه تمام آنچه کارگردان مد نظر دارد روی پرده سینما نقش ببندد.
وی با اشاره به علاقه خود به حضور در آثار جدی تاکید کرد: من به شدت دوست دارم سینمای جدی را تجربه کنم، اما همه این‌ها به فیلمنامه، کارگردانی و نقشی که به من پیشنهاد می‌شود بستگی دارد، من بازیگری را از نقش های جدی در تئاتر شروع کردم و بعد از آن به سینمای کمدی اضافه شدم، در حال حاضر هم اگر نقشی جدی و خوب پیشنهاد شود از آن استقبال خواهم کرد. من به شخصه آثار جدی خوبی بازی کرده ام اما نمی دانم تا کی قرار است برای آثار کمدی انتخاب شوم.

بازیگر سریال معمای شاه با اشاره به علاقه خود به کمدی‌های استاندارد در سینما افزود: من علاقمند به سینمای کمدی هستم که هم وجه کمیک آن رعایت شود و هم اینکه حرفی برای گفتن داشته باشد، اما واقعیت برای بازیگران همیشه شرایط برای انتخاب محدود چندان مطلوب نیست.

وی در همین رابطه اذعان کرد: من به عنوان یک بازیگر اگر پشت سر هم کار رد کرده و در خانه بنشینم، کم کم تمامی پیشنهادات از بین رفته و می گویند که سلیمانی دیگر نمی خواهد کار کند، به همین خاطر سخت است که در سینمای امروز خیلی هم با وسواس عمل کنیم.

بازیگر سریال آشوب مشکل معیشتی را یکی از دلایل پذیرش نقش از سوی برخی بازیگران دانست اضافه کرد: بالاخره هر آدمی دخل و خرج دارد، یک بازیگر هم هزینه هایی دارد که باید مثل سایر مردم از محلی تامین شود، من خودم هم می دانم شاید گاهی در آثار شاخصی بازی نکرده ام اما بالاخره باید خرج زن و بچه ام را بدهم.

سلیمانی با اشاره به سینمای گیشه زده امروز خاطرنشان کرد: شاید دوست داشته باشم که من عنصر انتخاب کننده در سینما باشم اما اگر بخواهم این انتخاب را سخت گیرانه اعمال کنم خیلی آرام آرام از چرخه حذف می شوم، در سینمای امروز که همه چیز گیشه شده وسواس به خرج دادن سخت شده است.

خبر...
ما را در سایت خبر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آخرین خبر بازدید : 369 تاريخ : جمعه 15 اسفند 1399 ساعت: 3:21

در بخش سینمایی «سرزمین آواره ها» ساخته «کلوئی ژائو» در حالی دو جایزه اصلی بهترین فیلم درام و کارگردانی را به خود اختصاص داد که فیلم «منک» ساخته «دیوید فینچر» که در شش شاخه نامزد بود، موفق به دریافت هیچ جایزه ای نشد.
 

مراسم اعطای جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن‌گلوب از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برگزار شد و «سرزمین آواره ها» جایزه بهترین فیلم و کارگردانی را به خود اختصاص داد و در بخش تلویزیونی نیز سریال «تاج» موفق به کسب بیشترین جوایز شد.

به گزارش «تابناک»، مراسم اعطای جوایز هفتاد و هشتمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب همواره در هفته نخست سال جدید میلادی برگزار می‌شد، امسال به دلیل بحران کرونا و تعویق جوایز اسکار و دیگر جوایز سینمایی با حدود دو ماه تاخیر و با اجرای «تینا فی» و «امی پولر» و به صورت نیمه مجازی به صورت همزمان از نیویورک و لس آنجلس برگزار شد و هر یک از برگزیدگان پس از کسب جایزه به صورت مجازی در مراسم حضور یافتند.

در بخش سینمایی «سرزمین آواره ها» ساخته «کلوئی ژائو» در حالی دو جایزه اصلی بهترین فیلم درام و کارگردانی را به خود اختصاص داد که فیلم «منک» ساخته «دیوید فینچر» که در شش شاخه نامزد بود، موفق به دریافت هیچ جایزه ای نشد.

در بخش تلویزیونی سریال «تاج» که در شش شاخه نامزد بود، در نهایت موفق به کسب چهار جایزه بهترین سریال درام، بهترین بازیگر زن و مرد سریال درام و بهترین بازیگر نقش مکمل سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی شد و جایزه بهترین سریال کمدی یا موزیکال هم به «شتز کریک» رسید.

«سرزمین آواره ها» بهترین فیلم شد، «منک» دست خالی ماند!

فهرست برندگان هشتاد و هفتمین دوره جوایز جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۱ از این قرار است:

 

بخش سینمایی

*بهترین فیلم درام

برنده: سرزمین آواره ها

* بهترین فیلم کمدی یا موزیکال

برنده: بورات ۲

* بهترین کارگردانی

برنده: کلوئی ژائو (سرزمین آواره ها)

* بهترین بازیگر نقش اول مرد درام

برنده: چادویک بوزمن (بلک باتم ما رینی)

*بهترین بازیگر نقش اول زن درام

برنده: آندرا دی (ایالات متحده علیه بیلی هالیدی)

*بهترین بازیگر نقش اول مرد کمدی یا موزیکال

برنده: ساشا بارون کوهن (بورات ۲)

*بهترین بازیگر نقش اول زن کمدی یا موزیکال

برنده: روزاموند پایک (من زیاد اهمیت میدهم)

*بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

برنده: دنیل کالویا (یهودا و مسیح سیاه)

*بهترین بازیگر نقش مکمل زن

برنده: جودی فاستر (موریتانی)

*بهترین فیلمنامه

برنده: دادگاه شیکاگو ۷

* بهترین موسیقی اصلی متن

برنده: روح

* بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان

برنده: میناری (آمریکا)

*بهترین انیمیشن

برنده: روح


بخش تلویزیونی

*بهترین سریال درام

برنده: تاج

*بهترین سریال کمدی یا موزیکال

برنده: شتز کریک

*بهترین بازیگر مرد سریال درام

برنده: جاش اوکانر (تاج)

*بهترین بازیگر زن سریال درام

برنده: اما کورین (تاج)

*بهترین بازیگر مرد سریال موزیکال یا کمدی

برنده: جیسون سودکیس (تد لاسو)

*بهترین بازیگر زن سریال موزیکال یا کمدی

برنده: کاترین اوهارا (شتز کریک)

*بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی

برنده: گامبی وزیر

*بهترین بازیگر زن سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی

رنده: آنا تیلور-جوی (گامبی وزیر)

*بهترین بازیگر مرد سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی

برنده: مارک رافلو (می دانم این قدر درست است)

*بهترین بازیگر زن مکمل سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی

برنده: جیلین اندرسون (تاج)

*بهترین بازیگر مرد مکمل سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی

برنده: جان بایوگا (تبر کوچک)

خبر...
ما را در سایت خبر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آخرین خبر بازدید : 431 تاريخ : جمعه 15 اسفند 1399 ساعت: 3:13